vineri, 15 iunie 2012

PRIMARUL PROMITE, DAR ŞI FACE… MULTE




Gigel a înţeles cum stă treaba cu ăştia de la Primărie.
-    Bunicule, tu spui adesea că cei de la Primărie nu fac nimic bun pentru noi. Eu am înţeles de ce. Fiindcă sunt bolnavi. Săracii, nu mi-aş dori să fiu în pielea lor.
-         Ce boală au ?
-      Sunt constipaţi. Zilnic suntem informaţi, că ei fac treabă. E greu să te chinuieşti toată ziua să faci treabă. Când să mai aibă timp să şi muncească ?
Au trecut două zile de la această discuţie, când primarul a venit la bunicul, dar de fapt îl căuta pe Gigel
-         Ce ai cu Gigel ? a întrebat bunicul.
-         Vreau să-i mulţumesc pentru sfat.
-         Ce sfat ?
-     Gigel a sunat la Primărie şi mi-a spus să-mi sfătuiesc colegii să bea lăptic şi să mănânce fructe, că aşa vor scăpa de constipaţie. I-am urmat cu toţii sfatul şi acum suntem bine. De azi trecem la treabă !
             Doamne, iar treabă ! Sper să nu-l audă Gigel ! Că iar îi recomandă fructe şi lăptic !         (Schiţă extrasă din volumul „Unde nu-i cap, paloşul nu-l taie”, autor Gabriela Morar).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu