miercuri, 26 decembrie 2012

VERSURI SATIRICE: SUNTEM HARNICI, NU E GLUMĂ




VERSURI SATIRICE:  SUNTEM  HARNICI,  NU  E  GLUMĂ




Cine-a zis că suntem leneşi ?
Asta să ne spună nouă ?!
Harnici de dormiţi în tenişi” ?!
Ruşine ! Vă spun eu vouă :

Suntem harnici şi muncim !
Dimineaţa ne trezim
Ne spălăm, ne pieptănăm
Apoi, o oră, mâncăm.

Apoi, somnul dă târcoale,
Deci, bem o cafea mare.
Pe la amiază ne-amintim
Că trebuie să şi dormim.

Că după atâta zor,
Atâta muncă cu spor,
Omul mai şi oboseşte.
Iar apoi, se odihneşte.

Ca să prindă iar putere
Pentru muncă, bat-o amaru’,
Că aşa se face avere !
Uită-te la nea Primaru’.

Dacă-i harnic şi munceşte
Chiar nimic nu îi lipseşte.
Că mai sforăie-n birou ?
Doarme omu’, că nu-i bou !

Numai muncă şi iar muncă ?
Ticăloşi sunt ăia care
Îl surprind tocmai când doarme !
De ce nu-l văd când lucrează ?

“Fiindcă se întâmplă rar”,
Zice unul răutăcios.
Nu trebuie luat în seamă,
Este doar invidios.

Dar să-l lăsăm pe primar
Să sforăie liniştit
Că uite, iar a adormit.
Grijile l-au doborât.

Oooooof, dar şi eu am obosit
Cât la muncă m-am gândit !
Mi-am imaginat efortul
Şi deja mă fură somnul !

Eu acum merg la culcare
Că e somnul mult prea mare.
Mergi şi tu, drag cititor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu