vineri, 7 decembrie 2012

LOVITURǍ DE STAT


Lovitura de stat” văzută de Ion şi Gheorghe :
-     Mă Ioane, eu am nişte dubii în legătură cu ce tot latră ăştia de la Partidul Dubios, adică vreau să zic Partidul Dulăilor sau cum s-o mai chema partidul ăsta. Eu i-am auzit pe cei de la PD-ul ăsta, vorbind despre o “lovitură de stat”.
-         Da, şi eu i-am auzit.
-         Eu nu înţeleg despre ce e vorba.
-         Eu înţeleg. PD vrea să dea o lovitură mare de tot. Lovitură de stat.
-         Cum ?
-       Simplu : îndeamnă cetăţenii să stea acasă, să nu meargă la referendumul de demitere a preşedintelui. Asta e lovitura de stat, dată de partidul portocaliu. Mai exact lovitura de stat acasă.        
Acesta este un pamflet.        (.08.2012).         (Actualitatea acidă, autor Gabriela Morar).








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu