miercuri, 5 decembrie 2012

VINEEEEE MOŞUL... CU NUIELE



La Grădiniţă, educatoarea :
-         Copii, ce v-a adus Moş Nicolae ?
-         Mie mi-a adus o nuieluşă.
-         Mie mi-a adus cinci nuieluşe. Pentru fiecare zece prostii pe care le fac, îmi aduce o nuieluşă. Am făcut peste cincizeci de prostii.
-         Mie mi-a adus zece nuieluşe.
-         Doamne, da’ tu câte prostii ai făcut ?
-         Mai puţine decât guvernanţii şi parlamentarii. Dar, din vina lor, moşului i s-au terminat nuieluşele, şi n-a mai avut să le ducă şi altor copii care au făcut prostioare. A trebuit să le dea domnilor demnitari pe toate.
-         Ce vrei să spui ?
-         Mama lui Dănuţ şi a lui Ionică a zis că n-a mai avut moşul nuieluşe şi pentru ei, deşi au făcut multe prostii. Dar a zis că mai multe prostii au făcut guvernanţii şi parlamentarii şi i s-au terminat moşului nuieluşele. Că nenea ăla Mic dar Rău…
-         Vrei să spui Răul cel Mic, şeful domnilor miniştri.
-         Da, Răul cel Mic nu le-a dat nuieluşe, deşi meritau.
-         Exact, de ce nu i-a bătut cu nuieluşa când au făcut rele ?
-         Le-a dat el altceva, nu nuieluşe Aşa spune tataie.
-         Şi mamaie a zis că "ăştia nu ratează nimic, vor să ia ei tot".
-         N-au ratat nici măcar sacul plin cu nuieluşe al Moşului.
-         Eu cred că pentru miniştri şi pentru parlamentari a avut Moş Nicolae un tir plin cu nuieluşe.
-         De ce crezi asta ?
-         Bunicul zice în fiecare zi, când se uită la televizor la dezbaterile demnitarilor, că  "ăştia fac numai prostii".       ( 11.2010).       (Schiţă extrasă din volumul « Ne merge bine », autor Gabriela Morar).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu