marți, 12 iunie 2012

CE SE AUDE


-         Nevastă-mea şi soacra s-au stricat foarte mult de când au început să se uite la emisiuni cu politicieni, în fiecare zi. Nu mai ai cu cine să te înţelegi. Au început să audă numai ceea ce le convine. Dacă întreb :  "Ce avem la cină ?", nu primesc nici un răspuns, că cine să mă audă şi cine să gătească, dacă ele toată ziua stau cu nasul în televizor. Mai întreb o dată : "Avem ceva la cină ?", la care soţia : "Nu te aud." Eu : "Avem ceva la cină ?!!!", iar soţia : "La cine ?", eu : "La cină !!!", ea : "Îl avem pe Grivei !", "Cum, pe Grivei ?!", "Numai pe el l-am invitat la cină, şi a mâncat el tot, aşa că nu mai avem nimic."  "A mâncat Grivei tot, nu mi-a lăsat şi mie ceva ?"  "Dacă vrei, nişte oase."  "Oase ?!"  "Altceva nu ţi-a lăsat !"  "Asta e tot ce avem la cină ?" "Mai avem şi o cutie cu mâncare pentru căţei." "Fir-ar al dracu’ de viaţă. Viaţă de câine. Asta am eu, căci Grivei are viaţă de boier. Mănâncă şi doarme. Ce pot să fac acum ? O să mănânc mâncare pentru căţei. Măcar de m-aş transforma în căţel. Atunci aş primi şi eu mâncare adevărată." 
Asta e viaţa mea, de când soţia se uită la emisiunile astea. Emisiunile cu politicieni, strică oamenii.
-         Aşa e şi nevastă-mea, învaţă numai rele. Dacă te uiţi la atâtea emisiuni cu câini din ăştia cu două picioare, sigur te strici.
-         Uite de unde îşi fac ele educaţia : din emisiuni cu politicieni. Ca asta la care ne uităm noi acum.
«  -  Îl avem la telefon pe domnul deputat Surdu Lică. Alo, domnule deputat, ne auziţi ? întreabă moderatoarea unei emisiuni.
-         Da, vă aud.
-         Sper că nu vă deranjăm.
-         Nu mă deranjaţi deloc.
-         Vă mulţumim fiindcă aţi acceptat să discutaţi cu noi.
-         Cu plăcere, doamnă.
-         Sper că se aude bine.
-         Se aude perfect !
-         V-am sunat ca să vă întrebăm de ce susţineţi proiectul de lege privind reducerea valorii pensiilor şi a salariilor ?
-         Nu vă mai aud.
-         Acum mă auziţi ?
-         Nu, doamnă, nu vă aud.
-         Aşteptaţi vă rog o clipă, să verificăm dacă sunt probleme.
-         Aştept să verificaţi.
-         Nu sunt probleme, ar trebui să ne auzim perfect. Vă întrebam de ce susţineţi proiectul de lege privind reducerea valorii salariilor şi pensiilor ?
-         Nu vă mai aud.
-         Dar în acest moment, mă auziţi ?
-         Nu, doamnă, nu vă aud defel, nici în acest moment.
-         Să ne spuneţi când ne auziţi.
-         Pot să vă spun doar că nu vă aud.
-         Doream să vă întrebăm de ce tăiaţi pensiile şi salariile ?
-         Eu nu pot să vă spun de ce tăiem pensiile şi salariile, pentru că eu nu vă aud ! »      (Schiţă extrasă din volumul "Ţara păcălelilor", autor Gabriela Morar).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu