joi, 22 noiembrie 2012

VERSURI SATIRICE : DURERE



DURERE

Un tip, zis Nătăfleaţă
Mă sună într-o dimineaţă :
-         Te rog să te-ntâlneşti cu mine
Vreo câteva ore, mâine,
Să mergem să vedem lacul.
-         Nu pot. Mâine o să mă doară capul.
-         Să ne plimbăm cu bacul.
-         Nu pot. Mâine o să mă doară capul.  
-         Doream să-ţi donez bacul
Dar, dacă te doare capul…  
-         Dar poţi să mi-l donezi.
-         Şi durerea ?  -  O reprogramez.  

Tocmai mi-a donat bacul.
Oare ce mai vrea, săracul,
De mă sună ? 
-         Te reţin doar o secundă
Am să-ţi dau o veste bună
Deseară e eclipsă, fată,
Hai să ne uităm la Lună.
-         Vaaai, aşa mă doare capul !
Am luat cinci aspirine
Şi deloc nu mă simt bine !
-         Iar ai probleme cu capul ?
-         Vai de el, săracul !
Durerea, focul s-o ardă !
Am probleme la mansardă.
-         Şi ai dureri dese ?
-         Şi mai rare, şi mai dese,
Funcţie de interese.
Ştii durerea aia mare
Ce cerea reprogramare ?
E reprogramată azi,
Şi mă ţine până marţi.
-         Dar, marţi eu plec în State !
-         Drum bun şi sănătate !

Marţi trebuia să am o zi bună,
Dar, iată, telefonul sună :
-         Cum te simţi, eşti sănătoasă ?
-         Perfect, chiar voioasă !
-         Ştii plecarea mea în State ?
Am reprogramat-o.
                  -    Vaaai, aşa mă doare capul !                    (J. 23.06.2011).                 ( Versuri extrase din volumul "Ţara păcălelilor", capitolul II : "Despre oameni cinstiţi", autor Gabriela Morar).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu