sâmbătă, 3 noiembrie 2012

FINEŢE CU MĂNUŞI

Cu câteva ore înaintea unei emisiuni Tv., realizatoarea a fost sunată de cineva, nu spun cine :
-         Ştiu că nu îţi place să ţi se spună cum să îţi faci emisiunile, dar te rog, o singură dată, ascultă-mă.
-         Dacă e numai o dată, fie.
-         După-amiază, îl vei avea invitat în emisiune pe politicianul Finuţul. Te rog, poartă-te cu mănuşi cu el.
-         Dar tu ştii ce părere proastă am eu despre activitatea lui. Eu nu pot să-l linguşesc.
-         Te rog, numai de data asta, poartă-te cu fineţe.
-         Dar ce interes ai ?
-         Am nevoie de semnătura ticălosului, pentru o afacere. Te rog, poartă-te cu mănuşi cu el.
-         Bine, fie. O să mă port cu mănuşi cu el.
A venit momentul emisiunii, iar politicianul a fost făcut cu ou şi cu oţet. Când a ieşit din emisiune, era terminat, după câte încasase.
Realizatoarei îi sună telefonul :
-         Ce-ai făcut ?! Mi-ai promis că te porţi cu mănuşi cu el !
-         M-am ţinut de cuvânt.
-         Cum ?! L-ai distrus !
-         Totuşi, m-am purtat cu mănuşi.
-         Ce mănuşi ?!
-         Mănuşi de box !
              -         Aşa, deci ! Te-ai purtat cu mănuşi !! Doar că erau mănuşi de box !!!           (V. 25.06.2011).         (Schiţă extrasă din vol. "Ţara păcălelilor", autor Gabriela Morar).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu