luni, 2 iulie 2012

CAMPANIE ELECTORALĂ





           -         Mă, dacă n-am râs aseară, zice Gheo, care e un pic sărac cu duhul şi un pic afumat.
-         Taci dracului, îl coteşte soţia.
-         De ce să tac, că şi tu ai râs ?
-         Taci, tontule !
-         De ce aţi râs ? îl întreabă Ionică.
-     Am văzut aseară la televizor pe una proastă rău, una de la judeţ, cum o cheamă, a, Mituţa. Mă da’ proastă-i asta…
-         Taci odată, tontule !
-         Nu tac ! Aseară şi tu râdeai. Tuta asta o să candideze pentru nu ştiu ce post, de consilier sau de deputat, dracu ştie. Mă, şi eu cu Leana suntem proşti, avem numai opt clase, da’ asta e mai proastă decât noi. Nepotul are facultate, şi zicea : “S-o auziţi pe asta ce prostii vorbeşte.” Am râs până ne-a durut stomacul.
Soţia îl ia la o parte :
-         Taci, mă boule ! Tu ştii ce am aflat azi ? Cine-i tipa ?
-         Cine-i ?
-      E fata lui Mitică Mitulescu, de la judeţ, vicele, cel care îl susţine pe fratele tău să ajungă şi el primar sau măcar un consilier sau ceva dracului pe aici prin comună.
-         Proasta aia e fiică-sa ?
-         Exact !
-         Păi, în cazul ăsta se adevereşte vorba aia cu trunchiul şi aşchia.
După o oră apare în comună şi "trunchiul" :
-         Ce ziceai tu, mă, de Mituţa mea ? Tu vorbeşti ?! Şi eu, care îl protejez pe idiotul de frate-tău, să ajungă şi el primar ! Voi vorbiţi, mă ?! Iar eu îl protejez pe fratele tău, mă, pe prostul comunei, mă ! Puteam să-i protejez pe alţii, mai inteligenţi, nu pe boul de frată-tău, care nu ştie să scrie şi să citească nici ca un copil de clasa a II-a. Dar eu sunt cinstit ! Nu ca voi ! Eu nu uit că mi-a făcut cadou o maşinuţă ! Eu nu uit câte cadouri mi-a făcut ! Eu nu uit şi îl ajut pe idiot ! Iar voi râdeţi de Mituţa, că e proastă ! Eu nu am zis nimic de frate-tău ! Eu sunt cinstit !             (Schiţă extrasă din vol. "Ne merge bine", autor Gabriela Morar).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu