marți, 3 iulie 2012

UN NUME GREU




Politicianului cu nume greu, Călin Potor, i se ia un interviu.
-         Domnule Pălin Cotor, scuzaţi, v-am greşit numele.
-         Nu mă supăr. Alţii îmi zic Mălin Topor.
-         Deci, domnule Călin Topor, scuze, domnule Călin Motor, Călin Potop. Doamne, ce nume greu aveţi !
-         Greu de pronunţat, că altfel, nu.
-         Sper că acum îmi iese. Deci, domnule Călin Potor, am auzit că veţi candida pentru funcţia de primar. Dacă veţi câştiga, ce promiteţi că veţi face pentru cetăţeni ?
-         Eu pot să vă promit că lin va fi drumul vostru.
-         Credeţi că veţi reuşi ?
-         Eu mă ţin de cuvânt. Din două, una : pot or, dacă nu, demisia !          (Schiţă extrasă din volumul “Ţara păcălelilor”, capitolul “Despre politicieni”, autor Gabriela Morar).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu