vineri, 13 iulie 2012

BUNĂ-ZIUA LA TOATĂ LUMEA


Bunicul, d-l Alex Muntescu, a observat că la TV, când este cineva invitat, fie în studio, fie la telefon, acela spune : "Bună-ziua dvs., invitaţilor dvs., bună-ziua telespectatorilor."
Într-o zi, a fost şi el invitat la un post local de televiziune, într-o emisiune în care se vorbeau de toate, pentru toţi.
Realizatorii doreau scandal, încercau să îl determine să povestească despre cum s-a bătut Ion cu Gicu.
Dar bunicul avea alt plan. Înainte de orice, el dorea să salute pe toată lumea, dar pe fiecare în parte. A început bunicul :
-         Bună-ziua dvs. Şi invitaţilor dvs. Şi telespectatorilor. De asemenea, doresc să îi salut şi pe operatorii de la toate cele trei camere de filmat, bună-ziua redacţie, bună-ziua regie de emisie, bună-ziua producătorului, realizatorului, patronului, portarului Gheorghe şi femeii de serviciu Aneta.
-         Bine, acum vă rugăm să ne povestiţi…
-         Aaaa, era să-l uit pe inginerul de sunet Ionuţ, care mi-a împrumutat o ţigară.
-         Acum povestiţi-ne, vă rugăm…
-         Bună-ziua concetăţenilor mei, mai ales vecinilor Vasile şi Ilie, care vreau să ştie că nu sunt supărat pe ei.
-         Bine, acum vă rugăm să ne povestiţi ce s-a întâmplat.
-         Stai să termin de salutat. Bună-ziua foştilor mei colegi Ionel şi Pavel, bună-ziua prietenilor şi colegilor mei de pahar : Ion, Ionel, Gheorghe, Ilie, Pamfil, Ionuţ, Vasile, Tase, Niculae, Viorel şi familiilor lor. Bună-ziua prietenului meu, Nicu, Nicule mersi, ridichile au fost excelente.
-         Vă rugăm să ne povestiţi…
-         Aşteaptă, că n-am terminat. Bună-ziua şi lui Georgel, să-ţi fie ruşine măi Georgică, a avut cam multă apă, vinul ăla.
-         Vă rugăm…
-         Şi nu în ultimul rând, bună-ziua iubitei mele soacre şi stimabilului socru, care n-a murit încă, deşi are o vârstă, bună-ziua fraţilor mei Nicuşor şi Ionică şi familiilor lor, în mod deosebit îl salut pe nepotul Gicu. Şi, în fine, bună-ziua bab…, soţiei mele. Şi fiilor, şi nepoţilor mei.
-         Şi famiilor lor, adăugă realizatorul.
-         Nu, că n-au.
Au încercat să-l oprească de vreo zece ori, dar n-au avut pe cine. După ce bunicul a terminat de dat bună-ziua, a intrat pauza publicitară.         (Schiţă extrasă din vol. "Ne merge bine", autor Gabriela Morar).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu