luni, 23 iulie 2012

CEL MAI BUN REGIM PENTRU SLĂBIT



Discutau doi americani cam plinuţi :
-         Nu ştiu ce să fac să slăbesc.
-         Şi eu trebuie să dau jos vreo 30 de kilograme.
-         Eu vreo 40. N-avem ce face, aici la noi lumea dacă are bani, mănâncă mult. Chiar prea mult.
-         Aşa-i, omul dacă are bani, cumpără de toate. Frigiderul e plin tot timpul. Cum să nu te îngraşi ?
-         Eu cred că am găsit soluţia. M-am informat şi cred că am găsit cel mai bun regim de slăbit. Am un văr care urmează regimul ăsta de vreo doi ani. Avea vreo 120 de kilograme, înainte să înceapă regimul. Acum e piele şi os.
-         Da’ bun regim a descoperit.
-         L-a descoperit regimul pe el în urmă cu doi ani, când s-a închis firma unde era angajat şi n-a mai găsit nimic de lucru că s-au închis foarte multe firme. Acum trăieşte el cu toată familia, din banii copiilor.
-         Dar măcar a reuşit să slăbească.
-         Ceea ce înainte, i-ar fi fost imposibil. Aşa că m-am decis şi eu să urmez acest minunat regim de slăbit. Dar va trebui să plec în România, că numai acolo pot să-l ţin. E cel mai bun regim de slăbit pe care îl cunosc.
-         Aici nu poţi să-l ţii ?
-         În nici un caz !
-         Da’ ce regim e ăsta aşa bun ?
-         Regimul Băsescu.          (Schiţă extrasă din vol. "Unde nu-i cap, paloşul nu-l taie", autor Gabriela Morar).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu