luni, 11 iunie 2018

MAREA BATJOCURĂ DIN ORAȘUL MARII UNIRI




MAREA BATJOCURĂ DIN ORAȘUL MARII UNIRI

Scrisoare deschisă către mai marii orașului și către organele statului îndreptățite să verifice respectarea legislației de către furnizorii de servicii


”Stăpânii” orașului UNIRII MARI sunt mai presus de lege !
Bieții noștri strămoși dacă ar ști pe ce mâini a ajuns orașul UNIRII ! Oare ce ar spune ? Câte sacrificii au făcut pentru un viitor mai bun, în care cetățenii cinstiți să fie respectați de cei ce administrează țara ! DAR, LA CE BUN ? Uite cu ce ne-am ales la 100 de ani de la MAREA UNIRE ! Nicăieri în țară nu se întâmplă așa ceva ! Să nu mai vorbim de alte popoare, care știu să se facă respectate.
La Alba e așa :
Partidul portocaliu aliat cu cel galben-albastru (de fapt pare a fi aliat cu toate partidele locale, numai cu cetățenii cinstiți, NU !) au pus lăbuțele pe firmulița de apă, care pare a fi o mină de aur.
I-aș întreba :
1. Stimați și Prea-Cinstiți stăpâni ai orașului, cum e posibil să fiți SINGURII care calcă în picioare legislația privind FURNIZORII DE SERVICII, tocmai voi, care sunteți CINSTEA ÎNTRUCHIPATĂ ?
Care legislație ?
Aia care spune că toți furnizorii de servicii (chiar și voi, cei de la SC APA Alba Iulia) sunt OBLIGAȚI SĂ CITEASCĂ O DATĂ LA TREI LUNI, CONTOARELE ! (În general, voi le citiți o dată la 2, 3, 4 ani).
Și nu numai să le citească, așa cum ați făcut voi în luna martie 2018. Le-ați citit și atât ! Nu ați ținut cont de citire ! Ați continuat să EMITEȚI FACTURI SUPRA-ESTIMATE ! Nu vă convenea cantitatea consumată, era prea mică ! Așa că v-ați făcut că plouă ! Și ați continuat să emiteți facturi umflate. Nu le-ați umflat mult, numai un pic, de vreo 10 (ZECE) ori, așa cum faceți de prea mult timp ! DE PREA MULT TIMP ! Încă nu v-ați săturat ? Însetați mai sunteți !
Încă nu v-ați făcut plinul ?

2. A doua încălcare a legislației, care se vede de la o poștă, e cea referitoare la codul de bare care trebuie să existe pe facturi. Legea asta e veche, dar voi abia acum dați semne că parcă-parcă ați vrea s-o luați în seamă. Doar pe asta, cu codul de bare, că în rest vă credeți stăpâni pe moșie !

3. Apoi, ESTIMAREA. Voi nu știți ce înseamnă „ESTIMARE” sau vă prefaceți că nu știți ?! MERGEȚI LA ȘCOALĂ, BĂĂĂĂĂ CARAGHIOȘILOR, SĂ ÎNVĂȚAȚI CE-I AIA „ESTIMARE” !
Uite, vă dau eu o lecție gratuită : pentru ESTIMARE trebuie să țineți cont de ISTORICUL CONSUMULUI din ultimul an. Sau nu știți ce-i ăla „ISTORIC” ?

4. O altă MARE NEREGULĂ și MARE TICĂLOȘIE este PLATA DE DOUĂ ORI ! O dată pentru apa consumată, apoi aceeași cantitate taxată încă o dată, la canalizare. Dar NU merge în canal toată apa consumată, băi, Prea-Cinstiților ! Mare parte ajunge în grădină (în cazul celor ce locuiesc la case).

5. O altă MARE TICĂLOȘIE se întâmplă atunci când clientul merge să-și înnoiască contractul. Dacă nu ești cu ochii-n patru, te fentează cu mare talent. Atenție alba-iulieni când vă reînnoiți contractul ! Fiți cu ochii-n patru, ca atunci când erați copii, și mai era câte unul cu degetele lungi. Altfel, poate vă vor trece tot terenul pe care-l dețineți, ca fiind spațiu construit. Și apoi o să plătiți vreo sută de lei pentru un metru, doi, consumați, pentru că vor trece pe factură FOAAAAAARTE MUUUUUUULTĂ APĂ DE PLOAIE, care cică ar ajunge de pe acoperișul vostru păcătos, fix în Prea-Curatul lor canal. Și MIZERIA asta va dura câțiva ani, până vine vremea să reînnoiți contractul.

6. O altă MARE NESIMȚIRE este atitudinea total nepoliticoasă a instalatorilor sau cum s-or chema indivizii ăia care pun conducte.
Speță : Lumea care stătea la coadă, la Casierie a asistat la un spectacol HIDOS, la fel de HIDOS cum sunt și caracterele angajaților de la Apă. Au venit niște cetățeni, pentru a cere să li se tragă conductă, au vorbit cu niște indivizi, probabil funcționari și instalatori. După ce au plecat cetățenii, canaliile firmei de apă, instalatori, probabil, au vorbit foarte urât despre acei cetățeni. Îl citez întocmai pe unul dintre ei, evident un instalator analfabet : „Trebe să merem să le băgăm apă la niște sărântoci !
Hei, conducerea firmei SC APĂ (scapă cine poate ?), am o întrebare : Cum îi angajați pe ăștia ? Pe ce criterii ? Se dă CONCURS DE ÎNJURĂTURI ? Sau se dă CONCURS DE SCUIPAT CLIENȚII ÎN FAȚĂ ?

7. „COMPETENȚA” INSTALATORILOR este o MARE PROBLEMĂ pentru clienți. Dacă ai vreo problemă ce ține de „competența” minunaților și unicilor instalatori ai acestei prea-competente firme, o să-ți trimită vreo trei echipe. Azi una, mâine alta, poimâine… sosește a treia echipă ! Uraaaaaa ! „În sfârșit se rezolvă, zici tu”. Doar că cele trei echipe nu au frecventat aceleași școli, sau nu au frecventat școli deloc, așa că fiecare echipă va spune că nu e bine ce a spus cealaltă ! Știu ce scriu, sunt Stan Pățitul ! Mă rog, Stana Pățita.

ĂSTA-I RESPECTUL FIRMEI DE APĂ DIN ALBA-IULIA ! RUȘINE !
RUȘINE, RUȘINE, RUȘINE !

Le doresc din suflet, să aibă parte de răsplată după faptă.


POATE MINISTRUL JUSTIȚIEI AR FI BINE SĂ TRIMITĂ UN CONTROL LA S.C. APĂ ALBA-IULIA ! Din altă parte nu avem nici o speranță !
Unde să-i reclami ?
La Protecția Consumatorului ? Dar ei sunt prea mici, nu au curaj și putere să-i ia la întrebări pe ditamai barosanii.
La Parchet ? N-au ce să le facă.
Să te plângi vreunui deputat sau senator de Alba ? De parcă ei nu știu care-i situația ! A făcut vreunul ceva ? NU !!!
Doar dacă ar veni o comisie de la București, aflată poate chiar în subordinea ministrului.



Despre această firmă de ticăloși, vă rog citiți și presa locală, la adresa :

https://alba24.ro/la-apa-ctta-salariile-si-indemnizatiile-sefilor-curg-ca-apa-pe-conducta-prime-anuale-de-pana-la-15-000-de-euro-pentru-realizarea-planului-de-incasari-569898.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu