MAREA BATJOCURĂ DIN ORAȘUL
MARII UNIRI
Scrisoare deschisă către mai
marii orașului și către organele statului îndreptățite să
verifice respectarea legislației de către furnizorii de servicii
”Stăpânii” orașului UNIRII MARI sunt mai presus de lege !
Bieții noștri strămoși dacă ar ști pe ce mâini a ajuns orașul
UNIRII ! Oare ce ar spune ? Câte sacrificii au făcut pentru un
viitor mai bun, în care cetățenii cinstiți să fie respectați de
cei ce administrează țara ! DAR, LA CE BUN ? Uite cu ce ne-am
ales la 100 de ani de la MAREA UNIRE ! Nicăieri în țară nu se
întâmplă așa ceva ! Să nu mai vorbim de alte popoare, care știu
să se facă respectate.
La Alba e așa :
Partidul portocaliu aliat cu
cel galben-albastru
(de fapt pare a fi aliat cu toate partidele locale, numai cu
cetățenii cinstiți, NU !) au pus lăbuțele pe firmulița de apă,
care pare a fi o mină de aur.
I-aș întreba :
1. Stimați și Prea-Cinstiți stăpâni ai orașului, cum
e posibil să fiți SINGURII care calcă în picioare legislația
privind FURNIZORII DE SERVICII, tocmai voi, care sunteți
CINSTEA ÎNTRUCHIPATĂ ?
Care legislație ?
Aia care spune că toți furnizorii de servicii (chiar și voi,
cei de la SC APA Alba Iulia) sunt OBLIGAȚI SĂ CITEASCĂ O DATĂ LA
TREI LUNI, CONTOARELE ! (În general, voi le citiți o dată la 2, 3,
4 ani).
Și nu numai să le citească, așa cum ați făcut voi în luna
martie 2018. Le-ați citit și atât ! Nu ați ținut cont de citire
! Ați continuat să EMITEȚI FACTURI SUPRA-ESTIMATE ! Nu vă
convenea cantitatea consumată, era prea mică ! Așa că v-ați
făcut că plouă ! Și ați continuat să emiteți facturi umflate.
Nu le-ați umflat mult, numai un pic, de vreo 10 (ZECE) ori, așa cum
faceți de prea mult timp ! DE PREA MULT TIMP ! Încă nu v-ați
săturat ? Însetați mai sunteți !
Încă nu v-ați făcut plinul ?
2. A doua încălcare a legislației, care se vede de la o poștă,
e cea referitoare la codul de
bare care trebuie să existe pe facturi. Legea asta e veche,
dar voi abia acum dați semne că parcă-parcă ați vrea s-o luați
în seamă. Doar pe asta, cu codul de bare, că în rest vă credeți
stăpâni pe moșie !
3. Apoi, ESTIMAREA. Voi nu știți ce înseamnă „ESTIMARE”
sau vă prefaceți că nu știți ?! MERGEȚI LA ȘCOALĂ, BĂĂĂĂĂ
CARAGHIOȘILOR, SĂ ÎNVĂȚAȚI CE-I AIA „ESTIMARE” !
Uite, vă dau eu o lecție gratuită : pentru ESTIMARE trebuie să
țineți cont de ISTORICUL CONSUMULUI din ultimul an. Sau nu știți
ce-i ăla „ISTORIC” ?
4. O altă MARE NEREGULĂ și MARE TICĂLOȘIE este PLATA DE DOUĂ
ORI ! O dată pentru apa consumată, apoi aceeași cantitate taxată
încă o dată, la canalizare. Dar NU merge în canal toată apa
consumată, băi, Prea-Cinstiților ! Mare parte ajunge în grădină
(în cazul celor ce locuiesc la case).
5. O altă MARE TICĂLOȘIE se întâmplă atunci când clientul
merge să-și înnoiască contractul. Dacă nu ești cu ochii-n
patru, te fentează cu mare talent. Atenție alba-iulieni când vă
reînnoiți contractul ! Fiți cu ochii-n patru, ca atunci când
erați copii, și mai era câte unul cu degetele lungi. Altfel, poate
vă vor trece tot terenul pe care-l dețineți, ca fiind spațiu
construit. Și apoi o să plătiți vreo sută de lei pentru un
metru, doi, consumați, pentru că vor trece pe factură FOAAAAAARTE
MUUUUUUULTĂ APĂ DE PLOAIE, care cică ar ajunge de pe acoperișul
vostru păcătos, fix în Prea-Curatul lor canal. Și MIZERIA asta
va dura câțiva ani, până vine vremea să reînnoiți contractul.
6. O altă MARE NESIMȚIRE este atitudinea total nepoliticoasă a
instalatorilor sau cum s-or chema indivizii ăia care pun conducte.
Speță : Lumea care stătea la coadă, la Casierie a asistat la
un spectacol HIDOS, la fel de HIDOS cum sunt și caracterele
angajaților de la Apă. Au venit niște cetățeni, pentru a cere să
li se tragă conductă, au vorbit cu niște indivizi, probabil
funcționari și instalatori. După ce au plecat cetățenii,
canaliile firmei de apă, instalatori, probabil, au vorbit foarte
urât despre acei cetățeni. Îl citez întocmai pe unul dintre ei,
evident un instalator analfabet : „Trebe să merem să le băgăm
apă la niște sărântoci !”
Hei, conducerea firmei SC APĂ (scapă cine poate ?), am o
întrebare : Cum îi angajați pe ăștia ? Pe ce criterii ? Se dă
CONCURS DE ÎNJURĂTURI ? Sau se dă CONCURS DE SCUIPAT CLIENȚII ÎN
FAȚĂ ?
7. „COMPETENȚA” INSTALATORILOR este o MARE PROBLEMĂ pentru
clienți. Dacă ai vreo problemă ce ține de „competența”
minunaților și unicilor instalatori ai acestei prea-competente
firme, o să-ți trimită vreo trei echipe. Azi una, mâine alta,
poimâine… sosește a treia echipă ! Uraaaaaa ! „În sfârșit
se rezolvă, zici tu”. Doar că cele trei echipe nu au frecventat
aceleași școli, sau nu au frecventat școli deloc, așa că fiecare
echipă va spune că nu e bine ce a spus cealaltă ! Știu ce scriu,
sunt Stan Pățitul ! Mă rog, Stana Pățita.
ĂSTA-I RESPECTUL FIRMEI
DE APĂ DIN ALBA-IULIA ! RUȘINE !
RUȘINE, RUȘINE, RUȘINE !
Le doresc din suflet, să aibă parte de răsplată după faptă.
POATE MINISTRUL JUSTIȚIEI AR FI BINE SĂ TRIMITĂ UN CONTROL LA
S.C. APĂ ALBA-IULIA ! Din altă parte nu avem nici o speranță !
Unde să-i reclami ?
La Protecția Consumatorului ? Dar ei sunt prea mici, nu au curaj
și putere să-i ia la întrebări pe ditamai barosanii.
La Parchet ? N-au ce să le facă.
Să te plângi vreunui deputat sau senator de Alba ? De parcă ei
nu știu care-i situația ! A făcut vreunul ceva ? NU !!!
Doar dacă ar veni o comisie de la București, aflată poate chiar
în subordinea ministrului.
Despre această firmă de ticăloși, vă rog citiți și presa
locală, la adresa :
https://alba24.ro/la-apa-ctta-salariile-si-indemnizatiile-sefilor-curg-ca-apa-pe-conducta-prime-anuale-de-pana-la-15-000-de-euro-pentru-realizarea-planului-de-incasari-569898.html
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu