sâmbătă, 26 mai 2018

MAI SUNT ȘI OAMENI MULȚUMIȚI !



Am mers în vizită la prietena mea Ela. Când am ajuns la ușă, am auzit că se ruga, așa că am stat cuminte la ușă, să nu o întrerup. Nu, nu, nu ! Nu am tras cu urechea ! Categoric NU ! Totuși, am auzit și m-am mirat :
Îți mulțumesc Doamne că mi-ai dat așa un soț inteligent ! Și așa o soacră inteligentă !
În acest moment solemn, m-am așezat și eu frumos, în genunchi, ca la rugăciune. La așa rugă frumoasă, cu mulțumiri, merită ! Ela a continuat :
Au tot ce trebuie ! Sunt și frumoși, și sfătoși ! Te sfătuiesc numai de bine ! Nu se amestecă unde nu le fierbe oala și nu-ți dau sfaturi absurde ! Îți mulțumesc Doamne, pentru soțul și soacra mea ! De toate le-ai dat ! Păcat că le-ai dat numai câte o pereche de picioare !
Iar eu, de după ușă : „Aliluia ! Și Amin !” Apoi, mai târziu, când mi-am revenit, aveam comprese pe cap, căci, Ela a deschis ușa și... eu mă rugam... și... Ticăloasa de ușă ! Ea a fost vinovată ! Că în loc să se deschidă pe dinăuntru, se deschidea pe dinafară ! Ușă ticăloasă !    (Schiță extrasă din vol. „Din Țara lui T.B. (Trăiți Bine!)”, autor Gabriela Morar).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu