miercuri, 3 octombrie 2012

FIECARE CU TREABA LUI


Ginela aude zilnic la radio şi la televizor, că Guvernul şi Parlamentul fac treabă. Şi nu înţelege : Guvernul şi Parlamentul fac treabă, dar chiar toată ziua ?!
-     Bunicule, fă-mă să înţeleg. Cât timp o să-i mai ţină pe guvernanţi şi pe parlamentari, boala asta ?
-         Ce boală ?
-         Constipaţia. Sau diaaa, a, a, ăă, ăăăă, vreau să zic, durerile de stomac. Şi eu am avut boală de asta guvernamentală sau parlamentară, dar eu am primit de la medic, scutire de şcoală numai pentru două zile.
-         Ce fel de boală guvernamentală sau boală parlamentară ai avut tu ?
-         Am avut şi eu, ca tot omul : mai o constipaţie, mai o durere de stomac…
-      Astea sunt boli guvernamentale sau boli parlamentare ? Vrei să zici că constipaţia şi dia…
-    Şi durerile de stomac, da bunicule, astea sunt boli guvernamentalo-parlamentare.
-         Să ştii că şi eu am avut boli din astea pretenţioase.
-         Ştiu, bunicule. Însă pe noi o boală de asta, ne ţine două zile. Dar ăştia de câteva luni sunt tot bolnavi.
-         Ce spui ?!
-     Da. De câteva luni tot spun că fac treabă. Da’ de muncit, când mai muncesc, dacă toată ziua fac treabă ? Asta nu pot eu să înţeleg : de ce nu se tratează de boala asta ce îi necăjeşte atât de mult ? Toată ziua stau pe bud, ăăăă, pe tron, să facă treabă. Da’ de muncit, când mai muncesc ?        (V. 11.06.2010).        (Schiţă extrasă din volumul  « Ne merge bine »,  autor Gabriela Morar).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu