miercuri, 13 februarie 2013

AFACERI PRIMĂREŞTI



AFACERI  PRIMĂREŞTI

În comuna Primăreşti, oamenii discută despre afaceri primăreşti :
-         Mă, multe afaceri mai fac autorităţile, zice d-l M.
-         Cine ?! întreabă  d-l Surzescu.
-         Autorităţile !
-         Atrocităţile ? Ce atrocităţi ? Cine face atrocităţi ?
-         Am zis : au-to-ri-tă-ţi-le !
-         Autorităţile fac atrocităţi ?
-         Eu le-am zis afaceri. Tu le spui atrocităţi. Tu ştii mai bine, că eşti văr cu primarul.
-         Te-am auzit vorbind cu Surzescu. Ai dreptate, multe afaceri mai face şi primarul ăsta, spune d-l N.
-         Da, face cine poate. Şi-a angajat la Primărie întreaga familie.
-         I-a angajat şi pe prietenii lui de beţie, de parcă Primăria este firma lui personală.
-         Da, face multe afaceri. Are şi serele alea de legume, la soacră-sa acasă.
-         Aşa-i, are bune afaceri : Primăria, serele
-         Primăria SRL ?
Şi aşa s-a răspândit prin comună o ştire cum că Primăria s-a privatizat.
-         Ai auzit că Primăria s-a privatizat ? Acum se numeşte Primăria SRL.
-         Am auzit şi eu. De altfel, eu am auzit mai demult că Primăria a devenit Societate cu răspundere limitată.
Oare e departe de adevăr ?        (Schiţă extrasă din vol. « Ne merge bine », autor Gabriela Morar).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu