duminică, 5 octombrie 2014

CINE ESTE NUŢI ???!


Marinel n-a prea iubit cartea. A terminat o şcoală din alea care “scoate proşti”. Cel puţin una bucată prost, tot a scos şcoala pe care a absolvit-o Marinel. Dumnealui n-a auzit în viaţa lui de “cratimă”. Dacă îl întrebi de cratimă, el îţi spune că n-o cunoaşte. Iar dacă insişti, o să afli că el niciodată n-a avut boala asta. Uneori, din acest motiv, din motiv de cratimă vreau să zic, se pot produce confuzii mari de tot. Mai nou, nevastă-sa vrea să dea divorţ. Şi asta din vina unei ticăloase ! Ticăloase de cratime !
S-a întâmplat că Marinel a plecat în concediu la vila personală de vacanţă. Fără soţie. Dumneaei, doamna Marina, nevastă-sa, urmând să vină după câteva zile. Domnul Marinel a reuşit să producă nişte stricăciuni la vilă, respectiv a stricat centrala, a spart vesela, a dat foc la bucătărie încercând să-şi pregătească două ouă, a inundat bucătăria, încercând să stingă incendiul. A reuşit să stingă incendiul, dar cu ce preţ !
Când a sosit şi doamna Marina la vila de vacanţă a găsit un bilet lăsat evident, de domnul Marinel, care dorea să-i lase mesajul : “S-au produs nişte stricăciuni la centrală, veselă, bucătărie. Nu-ţi face probleme. O să repar eu tot.”.Asta dorea Marinel să-i transmită soţiei, dar fiind certat cu cratima, a scris pe bilet aşa :
Centrala e defectă. Vesela e spartă, bucătăria inundată. Nuţi face probleme. O să repar eu tot. Mă întorc joi.”
Doamna Marina a citit biletul şi a ţipat :
-    Deci doamna Nuţi a făcut probleme ! Probleme mari ! A stricat tot ce i-a ieşit în cale ! Cine o fi Nuţi asta ?! O ticăloasă, oricum ! Ştiam eu că Marinel are o, oooo…,  oooo…, o piţi…, o prietenă ! A adus-o aici ! Să-mi distrugă casa ! Piţi… Nuţi asta ! Să-mi distrugă mie casa ! Marinele o să rămâi cu Nuţi ! Eu divorţez ! Rămâi cu Nuţi !          (Schiţă extrasă din vol. “Dumnezeu îţi dă, dar să nu te duci cu sacul”, autor Gabriela Morar).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu