joi, 22 noiembrie 2012

VERSURI SATIRICE : CE-ŢI DORESC EU ŢIE, DULCE PRIMĂRIE

 

CE-ŢI  DORESC  EU  ŢIE,  DULCE  PRIMĂRIE


A-nceput coşmarul !
S-a îmbătat primarul
Şi a dat pe goarnă
Ce-a făcut în toamnă :

Ce-ţi doresc eu ţie,
Dulce primărie:
Un primar ca mine
Să îmi fie bine !

Azi sunt cămătar
Dar sunt şi primar !
VREAU UN NOU MANDAT
NU M-AM SĂTURAT !

VREAU LA PRIMĂRIE
PENTRU O VEŞNICIE !
Multe afaceri am făcut
Am furat cât am putut !

La bine şi la greu
Mă alege poporul meu.
Să m-alegeţi tot pe mine
Că eu vă promit de bine.

Eu vă iau dobândă, casă.
N-aveţi ce pune pe masă,
Dar pe mine mă votaţi
Tot ce-aveţi, mie îmi daţi.

Voi pe mine mă iubiţi,
Banii voştri-s folosiţi
De mine şi neamul meu,
Că şi nouă ne e greu.

Doar o dată m-am fentat
Cu o doamnă de … bănat.
Astă-seară sunt viteaz
Şi i-o zic de la obraz :

Mult stimată doamnă,
Ştii că astă toamnă
Mi-ai cerut un sfat
Şi eu ţi l-am dat.

Eu te-am ajutat,
N-ai dat de rahat.
De nu te salvam,
Azi, singur furam.

Aşa, împart cu tine
Şi nu prea mi-e bine.
M-ai cam dărâmat,
Banii mi-ai păpat.

Mult stimată doamnă,
Mai ştii ? Astă toamnă
Am făcut parcare
Una mare, mare,
Cu maşini furate
De prin alte s(t)ate.
Am muncit doar eu
Cu partidul meu !

Când banii i-am împărţit
Atunci tu ţi-ai amintit
Că ai bani de încasat
Şi urgent te-ai prezentat
La mine la Primărie
Să-mi iei banii, măi Mărie !
ÎŢI DORESC DE CAP SĂ-ŢI FIE !

Eu şi partidul am muncit
Iar tu, doar ne-ai jefuit !
Cu un zâmbet cam tembel
Ai prostit partidu’ întreg !

Eşti mai tare decât noi,
Tu furi de la hoţi de soi !
Cu aşa mare talent 
Bagi partidu-n faliment !

De mai dau peste-o Mărie
Eu mă las de Primărie !
(Mă cam tem de puşcărie).
Lua-o-ar dracu' pe Mărie ! ”            ( Versuri extrase din volumul "Ţara păcălelilor", capitolul I : "Despre politicieni", autor Gabriela Morar).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu