vineri, 2 februarie 2024

HAZ cu un șiret, o șireată, un viclean imaginar și o fraieră reală

HAZ de necaz. Haz cu o șireată, un șiret, un viclean ireal și o fraieră reală. Amintiri din copilărie. În școala primară, la ora de Compunere ni se dăduse tema : O întâmplare hazlie din viața personală. Eu am povestit ce am pățit într-o zi când am mers cu o verișoară si prietenă să culegem ciuperci, gălbiori mai exact. Știam noi două un loc unde găseam. La un moment dat, ea ridică o piatră și strigă : "Un șarpe !" Și amândouă o rupem la fugă spre casă, cu sandale pierdute și regăsite pe drum și iar pierdute. Să pleci de acasă încălțată integral, dacă pot să zic așa, si să te întorci pe jumătate. Pe jumătate încălțată, vreau să zic. Treabă-i asta ? Mai mare paguba decât... ciupercile. Iar după două zile vară-mea îmi spune că a fost o glumă, că sub piatră nu a fost șarpe, a fost un șiret. În concluzie, povestirea mea este despre UN ȘIRET, dar și O ȘIREATĂ - vară-mea, UN ȘARPE VICLEAN imaginar și O FRAIERĂ reală, subsemnata. P.S. Am un mesaj pentru vară-mea : să îți fie rușine, neserioasă ce ești, că faza cu șiretul o țin minte și acum. Că așa e omul, dacă îi faci un bine, te uită, dar dacă vrei să nu te uite, fă-i o farsă. (Autor Gabriela Morar).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu