luni, 29 ianuarie 2024

Președintele meu, Premierul meu,, Guvernul meu

Președintele meu, Premierul meu, Guvernul meu. Eu personal, subsemnata G.M., am o listă foarte scurtă cu persoane publice în care am încredere și pe care le-aș vrea în fruntea țării pentru că FAPTELE VORBESC. Ei au dovedit că vor și că pot, sunt harnici, inteligenți, bine intenționați și știu să găsească soluții bune pentru dezvoltarea țării. Oamenii ăștia au FAPTE BUNE! În comparație cu ăștia de acum, care au și ei fapte, dar rele, demne de Codul Penal, nu de Fruntea Țării. Pentru funcțiile de Președinte și Premier le-aș vrea pe cele două doamne care au construit spitale. Guvernul aș vrea să fie format din jurnaliștii de investigații de la Recorder împreună cu alte trei persoane : fostul comisar de poliție din Alba, T. Berbeceanu pentru funcția de adjunct al ministrului de interne, la sănătate l-aș vrea pe fostul ministru V. Voiculescu și nu în ultimul rând pe jurnalistul R. Tudor pentru funcția de ministru de externe. Cu această echipă în fruntea țării, cred că țara ar avea șansa să își revină. Dar probabil dânșii nu vor candida și vom rămâne tot cu vechile lichele pe care le avem de 34 de ani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu