sâmbătă, 31 august 2013

FESTIVAL DE UMOR ?! SĂ MORI DE RÂS !!!





FESTIVAL DE UMOR ?!  SĂ MORI DE RÂS !!!

Întrucât de peste 20 de ani, ţara e condusă de politicieni cinstiţi şi mari iubitori de valoare, poporul e în culmea fericirii. Şi pentru ca lumea întreagă să afle asta, politicienii noştri prea-cinstiţi (aproape îţi vine să le zici "sfiinţiile lor") infiltraţi în cultură (de ce, Doamne, de ce ?), organizează din când în când (cam prea des) câte un aşa-zis “Festival de umor”, care n-are nici un haz, spun cunoscătorii.
Într-o gară, doi beneficiari ai fericirii pe care ne-a adus-o clasa politică, discutau, în timp ce se aflau la câteva minute distanţă de un leşin, pe motiv de stomac gol. Unul era cam surd, altul cam bâlbâit. Iată ce spuneau :
-         Ai, ai, ai, ai au, au, au, au, au, auzit, zit că, că, că, că, că, că va, va, va fi, fi, fi, fi fi, fi un, un, un ma, ma, ma, ma, ma, ma !!!
-         De ce o strigi pe maică-ta ?!
-         Nu, nu, nu, nu o s, s, s, strig pe ma, ma, ma, mama.
-         Da’ pe cine ?!
-         Ta, ta, ta, ta, ta, ta…
-         Pe taică-tău ! Parcă murise ! Lasă-l în pace ! Nici mort nu scapă de tine !
-         Nu, nu, nu, nu, nu pe ta, ta, ta, tata.
-         Da’ pe cine ? Pe moşu ?
-         Ta, ta, ta, taci ! Va, va, va fi, fi, fi, fi fes, ma, ma, mare fes, fes, festi, festival.
-         Estival ?!
-         Fes, fes, fes.
-         Fes, fes, fes ! Vrei să zici vorba aia : “Interesul poartă fesul.” Peste tot e aşa în ţara asta.
-         Nu, nu, nu, nu !
-         Ba da !
-         Fes, fes, festi-val !
-         Ce val ? Cine-i pe val ?
-         Ta, ta, ta…
-         Tata ?! E mort.
-         Va, va fi, fi fes, fes, festival de, de, de u, umor.
-         Ce omor ? Iar criminali ?! Toată ziua numai de criminali aflăm. Au omorât chiar şi cultura ! Escrocii dracu’ !
-         Cu, cu, cultură, da. Es, escroci, nu. U, u, umor, mor.
-         Vrei să mori ?
-         Zi, zicea unu că, că, că a, acolo e lo, lo, locul meu, că, că, că, că poa, poate mă, mă pri, pri, primesc chi, chi, chiar în, în jur, juriu cu, cu, cu, cu ta, ta, talentul meu. Mer, mergem şi, şi, şi noi la fes, fes, festivalul de, de u, u, umor ?
-         Festival de amor ?! La ce prostii visezi ? Nu te auzi ce bâlbâit eşti, nu poţi să legi două cuvinte. Cine se uită la tine ?
-         Eu, eu merg că, că, că, că se se dă, dă ha, ha, ha, ha, ha, ha…
-         Dacă se dă ha, ha, ha, ha vin şi eu !
-         Ha, ha, haleală gra, gratis.
-         Mergem !
-         Şi se dă, dă, dă, dă şi ca, ca, ca, ca, ca, ca, cazare gratuită.
-         Asta nu-mi place. Se dă gazare gratuită. Da’ ce, se face exterminare ?!
-         Nu, nu, nu. E u, u, umor.
-         Omor prin gazare ! Gratuită ! Bine că nu plătită ! Cine ştie şi haleala cum o fi ? Ce bagă în ea ? Eu nu merg ! Eu nu merg la festivalul de amor sau de omor sau de ce-o fi. De omor, auzi. Vor să omoare de tot cultura şi aia puţină câtă a mai rămas ! Şi nu vreau gazarea lor, chiar dacă e gratuită ! Ce cred ei ? Că dacă ne-au sărăcit, acceptăm orice ?!!! Cu condiţia să fie gratis ?!!! NUUUUU !!!
      
Din aceste motive şi poate şi din altele, Festivalul de umor e de tot râsul ! N-are nici un haz !           (Din vol. "Actualitatea acidă", autor Gabriela Morar).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu