duminică, 10 aprilie 2016

... NOROC SĂ AI

... NOROC SĂ AI

Vă redau o discuţie între subsemnata şi o altă mare iubitoare de plante ornamentale de grădină :
-         Eu sunt foarte norocoasă, spune amica. Norocul vine exact la momentul potrivit, nici prea devreme, nici prea târziu.
-         Cum aşa ?
-       Uite, de exemplu, nu mai departe de ieri. Am plantat în grădină nişte răsaduri de flori. Am avut mult de lucru. Vreo trei ore am plantat. Dar sunt o norocoasă, imediat după ce am terminat de plantat, a venit ploaia
            -      Să ştii că şi mie mi s-a întâmplat la fel ! Vreo trei ore am irigat grădina. Dar abia după ce am terminat de irigat, a venit ploaia.    (Schiţă extrasă din vol. “Din Ţara lui T.B. (Trăiţi Bine!)”, autor Gabriela Morar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu