luni, 30 martie 2015

PISICUL CU CORNIŢE. CIUDATǍ CREATURǍ !


-       Bunicule, cumpără-mi şi mie un pisic cu corniţe ! Te rog, binicule, vreau şi eu un pisicuţ cu corniţe, spune Gigel.
-         Pisic cu corniţe ? Aşa animal nu există !
-         Ba da !
-         Unde ai auzit ?
-         Nenea Băse marinarul a zis.
-         Când ?
-       În urmă cu câteva zile a spus că “Victor este un pisic”. Iar azi a spus că “Victor a fost mângâiat între corniţe”. Te rog, bunicule, cumpără-mi şi mie un pisic cu corniţe. Vreau şi eu !
-         Ce vrei şi tu ?
-         Vreau şi eu să-l mângâi între corniţe.
-         Copil obraznic ! Victor ăsta nu-i de nasul tău ! Obraznicule ! Dacă mai vorbeşti urât despre nenea Victor, o să iei bătaie !
-         Da’ Victor nu e un nene. E un pisic ! Cu corniţe !
-         Nu e pisic !
-         Ba e ! Aşa a zis nenea Băse.
-       Măi, Gigele. Tu când îl vezi pe nenea Băse la televizor, te rog să schimbi canalul.
-         De ce ?
-         Nu ştiu cum să-ţi explic. Nenea ăsta are obiceiul să ia mult la bord şi apoi…
-         Ce face ???!
-        Nu înţelegi tu. Obişnuieşte să cam tragă la măsea. Iar apoi începe să vadă mâţe cu coarne. Dar mâţe cu coarne nu există în realitate !
-       Vrei să spui că nenea Băse s-a pilit bine de tot şi apoi a văzut fantome ? Nu există mâţe cu coarne ?!!!
-         Nu !
-        Nu te cred ! Eu îl cred pe nenea Băse ! Dar am o curiozitate : cum face pisicul ăsta, face “miaaaaaauuuu” sau face “muuuuuuu” ? Cum face ?
-       Mai uită-te la nenea Băse şi poate afli cum face ! Poate afli şi de unde aş putea să-ţi cumpăr o mâţă de asta ! De la nenea marinarul ! Ascultă-l şi vei afla numai lucruri interesante !     (Schiţă extrasă din vol. “Actualitatea acidă”, autor Gabriela Morar).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu